thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Haziran 30, 2022

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak ciğerin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kadim ve en hayırlı malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu değinme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri sarrafiyearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlantılar ve teknik özetler ya da iş özetleri üzerine bilim ciğererebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını sağlamak ciğerin eder takdim etmek kritik önem taşır. Kişiye özel ciğererik ve ilgi çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok çalışmae yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en ferlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve muayene ciğerin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video üleşmek, derunğinizi henüz bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilgi çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli başlı bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en balaban içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile ilişkilantı monte etmek ciğerin harika bir nokta. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı ciğererik türlerine malik olsa da tümü berenarı videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden ne darmadağın etmek istediğinizi her hin delik önünde bulundurun ve buna göre düzenleme binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde istismar etmek ciğerin dijital pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir tomar etken kullanıcıya malik. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada başüstüneğu kabil mesajlar endamsız ve öz olursa patetik hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf dayanıklı ciğeraziz endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilgi çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, derunğiniz maksat kitlenizin ammaç ve ilgi vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme ciğerin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, çav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları kabil ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm ciğereriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, arama neticelerinda henüz koca sıralarda ve henüz sık görülür, derunğinize trafik peşışı esenlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web derunğinizde hayırlı açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu henüz hayırlı hale getirir, trafik ve devirtürme dair henüz koca neticelar esenlar. Yüksek itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan örgensel bağlantılar çalmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir bağlantıya gelen her tıklama ciğerin ödeme binalır. Arama motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik akışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), balaban tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve ilişkilantı göstermesi ciğerin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çalışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (henüz bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

dijital pazarlama

Leave A Comment